更多

    【又禁】熱刺及阿仙奴比賽日「神棍」無得出場

    78bf61104a21be0c8d0471be3546911de88e2554.jpg
    利申:開場前一個鐘影嫁,真係球迷開場當然係睇波唱歌啦,仲邊得閒拎住「神棍」呀!

    繼東京迪士尼禁止遊客使用;南韓禁止售賣自拍「神棍」之後,昨日兩家位於倫敦的英超球會熱刺及阿仙奴都禁止「神棍」係比賽日「出場」。

    自拍神器無處不在,不過現時有愈嚟愈多遊樂地點或景點開始禁用呢支「神棍」,最新係兩間英超球會熱刺同阿仙奴,都分別禁止入場人士在比賽日帶「神棍」入場。熱刺表示因為收到愈來愈多球迷投訴喺比賽期間受「神棍」影響,所以作出行動。大家都知每逢比賽日呢啲大球會都座無虛席,如果係比賽期間拎住支「神棍」舉嚟舉去,又真係會影響到其他觀眾睇波,所以決定禁止「神棍」出場。

    兵工廠更加指稱,自拍「神棍」可能會成為「武器」。咁又係,歌仔都有得唱:「沒有得你的允許,我一棍毆落去」,容咩易入波(或者比人入波)時太激動,打到前後就唔好啦~

    24efc1ace2a843a18d1448c6d32311959834b7dd.jpg
    dailymail.co.uk圖片

     

    您會感興趣的內容

    相關文章