更多

    【長爆Data有得救?】WhatsApp 或增 Low Data Usage 功能

    自 WhatsApp 加入 Voice Message 及打電話功能後,不少人的數據個個月都打爆,一嚟方便,Message 太長就索性用口講覺得快過打字(當然亦有人當係對講機咁拎住係咁講不亦樂乎)。二嚟 WhatsApp Call 更係 Data 陷阱,事關你以往想打俾呀細 B,可能係 WhatsApp 一搵佢個名,篤一篤佢個電話就會 Call 到佢,但依家就預設變成 WhatsApp Call,唔為意的話好容易用多咗 Data 都唔知。

    d6fd99dbc012c1ee7454b935bbdb57d631a42fc6.jpg有網民指,WhatsApp 在最新的 v2.12.5 iOS Beta 版本中,加入「Low Data Usage」功能,主要針對減低 WhatsApp Call 的數據流量。據指,新版本的功能描述中列明:「啟用此功能有助於使用 VoIP 通話時,減低網絡或 Wi-Fi 數據用量。不過,所謂 Beta 版只在網上流傳,官網上的 iOS App 仍然只維持 v2.12.4 版本,未知到正式推出時新功能有冇得留低呢? 

     20448ceab135f4d1d27df7917caa8840310bf916.pngbba7eede9cd03ec458b48b4b39357d5c62fe323a.png
    記者實試將 10 秒的 Voice Message 內容轉用語音輸入法再 Send一次,只需約 1-2 秒就準確轉換整段內容,而且中英皆可。於對話設定內,取消於使用手機網絡數據時自動下載多媒體,就可以避免耗用大量流動數據下載相片、影片及聲音檔。


    Voice Message 食數據?語音輸入快靚正

    題外話,要 WhatsApp 慳 Data,其實唔一定要「加個功能」先做得到,你都做得到架!以 Voice Message 為例,Send 一句約 10 秒的 Voice Message,已經需要約 41KB 的數據。相反,使用手機內置的語音輸入法(iOS 為 Dictation),即 Keyboard 上的咪高峰 Icon,而非 WhatsApp Message 對話框旁果個。

    閣下同樣只需對住手機講野,毋需打字,就可以將內容自動變成文字訊息;經測試後同樣 10 秒的內容,只需 225byte 數據量,連 1KB 也不到!既慳到 Data,又有齊 Voice Message 嘅優點,仲唔怕對方投訴唔方便聽錄音,一舉三得,It seems like fun!編輯部測試過,不論 Android 定 iPhone,Voice To Text 都算準確,就算講得快少少,只要唔係 Rap 住去嘅速度,都一樣 Detect 得到。

    此外,閣下亦可以在「設定」>「對話設定」中,將「自動下載多媒體」選項,設置為只於  Wi-Fi 連接才自動下載,手機數據可全部取消,咁就可以自己話事下載邊啲相同影片,慳返啲數據啦!最後仲要提提大家,雙方同樣在香港時,經手機聯絡人打「真電話」俾佢,而非 WhatsApp Call,一般嚟講通話質素較穩定,又節省數據量,最緊要幫對方慳數據流量丫嘛~

    圖片來源:techpp.com

    您會感興趣的內容

    相關文章