更多

    駕 GT-R 時速 280 公里拍片上傳 YouTube 被捕 或破日違駕速度紀錄 

    Mickey Chan
    Mickey Chan
    愛模擬飛行、希望終有一日回到單車上的宅,眼鏡娘控。座右銘: 1.膽固醇跟美味是成正比的; 2.所有人都可以騙,但絕對不能騙自己; 3.賣掉的貨才是錢,不賣的收藏品不值一文; 4.踩單車,是為了吃更多美食! 5.正義的話語,不一定出自正義之人的口;

    「若要人不知,唔好太低 B 」呢句話真係冇錯。日本大阪府警方日前根據一條 YouTube 影片,拘捕咗一名 35 歲無業男子,佢涉嫌喺大阪一條隧道內,駕駛一部拆除咗限速裝置嘅日產 GT-R 跑車,以時速 280 公里行駛,並將影片上傳到 YouTube 。呢個速度,同東海道新幹線希望號(時速 285 公里)有得揮!

    [ot-video][/ot-video]

    話說呢個人原來已經上傳過大約 10 條超速片上 YouTube ,佢話本來係想試下部車嘅性能,不過大家都鍾意睇佢啲片,於是佢今年 1 月 12 號又再接再厲拍超速片。

    事發嘅路係大阪第二阪奈道路一段隧道,法定時速只係 60 公里,但佢揸住部 GT-R 只係用咗 20 秒,就颷到 280 公里,好彩冇人受傷。今次拉到佢,係因為有人喺警方網站上面舉報佢。呢次可能係日本舉報違法超速而被捕嘅最高速度紀錄。

    [ot-video][/ot-video]

    您會感興趣的內容

    相關文章