首頁 影音 家居影音 【場料】 支援 Blu-ray 3D 平玩 4K 超短焦投影三皮有找

【場料】 支援 Blu-ray 3D 平玩 4K 超短焦投影三皮有找

Optoma P2 4K 超短焦投影機

呢個時間想買電視機多數人會揀 4K 甚至 8K 解像度的款式,不過巴頓識得有用家仍然鍾情 3DTV ,佢覺得喺屋企睇 3D 絕對係一大享受,好可惜依家主要嘅電視機廠商都唔再出 3DTV ,換句話講即係部 3DTV 壞咗就無得再睇!其實,仲有另一個方法,就係轉戰投影機。

巴頓呢位老友就正正經歷呢種慘況,屋企部 3DTV 剛剛壞咗,代理話無零件無得修理,佢睇過市面上賣緊嘅款都唔再對應 3D 功能,二手又唔想買,巴頓就建議佢不如轉玩投影機,一來可以享受 4K 解像度之餘亦有 3D 功能。最重要係依家好多投影機都設短投功能,好短距離都可以投到過百吋大畫面。就好似 Optoma 嘅 P2 4K 超短焦投影機,具備 830 萬畫素,只需 30 公分就可以投出百吋大畫面,而且亮度達 3,000 流明,高動態對比亦達 2,000,000:1 ,同時支援高動態範圍 HDR10 和 HLG 。

影像強化方面,設有 PureMotion 進階技術,令畫面更順暢不卡頓。當然最重要係支援 Blu-ray 3D ,只要另外選購 3D 眼鏡就可以欣賞 3D 電影。另外, P2 內置音響系統,就算家中無擴音機都叫有基本音效。油麻地 Y5 HK 做緊減價, P2 原價賣緊三萬一千左右,減價後 $28,888 就買到。如果想再平啲同場仲有小米激光電視 4K ,3,000:1 對比度同樣具備超短焦功能,不過呢款就無 3D 功能,原價 $14,999 ,減價後 $10,999 ,可以叫做平玩 4K 短投,有興趣可以上去試吓體驗效果。

小米激光電視 4K , 3,000:1 對比度同樣有超短焦,但就無 3D 功能。

查詢:Y5 HK ( 3974 6660 )

Exit mobile version