更多

    SSD 破底價 有快有慢任君選擇

    16309cb0a95263176d6e329d6d2e5827cfa2b073.JPG

    SSD 成日跌價都好似好勁咁,不過次次都係得一兩隻跌得勁,又好似無乜睇頭咁,所以今次特登等埋幾間,等佢地一齊減價先話再報出嚟,等大家可以有多幾個選擇之餘,又唔會好似有啲幫人清舊嘅 Feel 呀嘛,不過係報告之前,先考下大家,係場度近排有隻牌子唔覺唔覺就消失咗,大家估下係邊隻?下段開估。

    排第一嘅雖然係一款比較高階又夠晒平嘅款式,不過一睇牌子大家都會愕一愕,因為呢個牌子就係 ADATA,店家話呢隻 SP920 應該可以改變大家對佢印象,價錢就正晒不過好唔好真係用過先知。而另一款係出三防外置出晒名嘅 SP,佢呢個價就真係正,120GB 唔使四嚿水,起機至啱。至於邊一隻牌子唔見咗?咪就係「O 記」囉,據消息話,原來呢個牌子家陣專做伺服器級 SSD,無出家用款,所以個場無人入咁解。都好嘅,唔使來來去去都係果幾隻牌子玩晒呀嘛。

    查詢:展昇(2361 1295)

    您會感興趣的內容

    相關文章