更多

    WhatsApp活躍用戶人數逾8億

    d03e7dad0ab3beeb06d419f96764e1cd378fb576.jpg

    WhatsApp 被 Facebook 收購後,最近接連推出網頁版 WhatsApp 及語音通話功能 WhatsApp Call,刺激用戶量。WhatsApp CEO Jan Koum 在其 Facebook 個人專頁上宣布,WhatsApp 的活躍用戶人數已突破 8 億。1 月時,WhatsApp 的活躍用戶人數才7億,換言之短短 3 個月,活躍用戶人數已增加 1 億。按照趨勢,年底活躍用戶人數有望達 10 億,為Facebook 帶來更大收益。

    不過,亦有聲音認為,WhatsApp 需要再加把勁完善功能,提升競爭力,才不致被其他 IM 對手打敗。例如早前新增的 WhatsApp Call 功能,iOS 用戶就無緣使用;亦有人質疑,雙方都在同一個地區的話,根本無需要用VoIP打電話;但事實就是,當 WhatsApp 推出這功能後,小記的確收到不少親朋戚友的 WhatsApp Call,而且全部-注意,是全部-都是由香港打出,而非海外,證明大家都覺得很方便。有一刻,小記真的很懊惱是否自己太不該,點解大家都有咁多 Data 可以打 WhatsApp Call,而每個月都用唔晒嘅分鐘又唔用嚟打電話?我真係睇唔透。

    您會感興趣的內容

    相關文章