更多

    《csl. 5G Lens》新春狂賞祭 初六至初十日日派 1,000 封利是!

    話咁快就放完幾日農歷年假,唔知大家𢭃咗幾多利是呢?話晒仲係新正頭,意頭嘢梗係唔好比佢停,所以《csl. 5G Lens》由聽日開始至 1 月 31 號就搞咗個「新春狂賞祭」,繼續大派利是,封封利是都有筍嘢益大家!

    咁利是入面有啲乜嘢呢?靜靜雞話畀大家知,只要開 app 捉到新年圖案,就攞到「7-Eleven HK$20 電子現金券」(每日 800 份),或者價值 HK$78 嘅「旅遊 Club Sim」(每日 200 份),無論係去便利店買嘢或者去旅行都用得著!

    話埋比大家知新年圖案係咩樣,到時開 app 鬥快搶啦!

    任何人只要裝《csl. 5G Lens》個 app 登記成為用戶就可以鬥快搶利是,再打開 app 嘅「推送通知」權限,咁到時到候就會收到通知提示,搶利是就話咁易啦!

    立即下載《csl. 5G Lens》: https://bit.ly/3gvulU7

    您會感興趣的內容

    相關文章